Vraag jij je geregeld af hoe je aan nieuwe deelnemers voor je trainingen komt? En wat je met je website en social media zult doen? En hoe je dan ook trouw blijft aan de waarden van mindfulness?
Je bent niet de enige: voor veel mindfulnesstrainers zijn marketing en communicatie een duizelingwekkende wereld.
Daarom introduceert het Centrum voor Mindfulness een nieuwe 2-daagse workshop: Marketing voor Mindfulnesstrainers.
Tijdens deze 2 dagen ontwikkel je je eigen marketingaanpak, kijk je hoe jij je als trainer op de markt wilt begeven en gaan we in op alle praktische vragen die het mindfulnesstrainerschap met zich meebrengt.
De volgende onderwerpen staan op het programma:
- Wat is marketing en marketingcommunicatie en hoe gebruik je dat voor je praktijk als mindfulnesstrainer?
- Wat is contentmarketing en hoe gebruik je dat?
- Welke klassieke en moderne communicatiemiddelen kun je gebruiken?
- Wat is jouw profiel als mindfulnesstrainer, wat is jouw ‘corporate story’?
- Wat heb jij als trainer te ontwikkelen om je profiel en je trainerschap te verstevigen?
- Hoe kijk je aan tegen trainerschap, de waarden van mindfulness en het gebruik van marketing? Hoe maak je daarin wijze keuzes die bij jou passen?
- Hoe ontwikkel je eigen vervolgtrainingen en op welke uitgangspunten baseer je die?
De eerste workshop Marketing voor Mindfulnesstrainers vindt plaats op 12 en 13 november 2018.